środa, 7 czerwca 2017

Recenzja fotoobrazu od Saal-digital

Witajcie.


Dziś przychodzę do Was z kolejną recenzją produktu od firmy Saal-digital.


Kolejna przygoda.

Tym razem wzięłam udział w testowaniu fotoobrazu. Podobnie jak ostatnio po wytypowaniu nas do testu dostajemy bon na zakup fotoobrazu o wartości 250zł, jeśli nasze zamówienie przekracza wartość bonu wystarczy dopłacić różnicę. Nie sądziłam, że zostanę wybrana po raz kolejny a tu taka niespodzianka. 

Proces twórczy.

Do wyboru dostajemy różne rozmiary oraz materiały z jakich będzie wykonany obraz. Mamy do wyboru np. płótno, płytę PCV, dibondy czy pleksi. Ja wybrałam płótno 40x60, płyty dibond czy pleksi kojarzą mi się raczej z nowoczesnym wnętrzem, myślę że osoby z naszym hobby bardziej będą przekonane płótnem.

Długo nie myślałam nad wyborem zdjęcia, postawiłam na jedno z moich ulubionych które przy okazji jest na okładce albumu. Pomyślałam że będzie fajny komplet.

Praca z programem po wyborze rozmiaru i materiału ograniczyła się jedynie do wyboru zdjęcia, nie jak w przypadku albumu w którym mnogość opcji i układów zatrzymywała nas przed monitorem na dłużej. Po 5 minutach miałam zamówiony produkt i zostało jedynie czekać na dostarczenie go. Produkt zamówiłam 30.04 a przesyłkę otrzymałam 08.05 czyli nie najgorzej.


Odbiór i moje uwagi.

Produkt był bardzo dobrze zapakowany w kartonową hmm kopertę (lepiej nie idzie tego nazwać). Przód obrazu chronił gruby karton, który został ostreczowany razem z obrazem, prócz tego był jeszcze prostokątny kawałek ochronnej pianki. Do produktu dołączono też kliny.

Po odpakowaniu miałam przed oczami wielką ważkę którą wybrałam. Jakość zdjęcia ucierpiała trochę przez wybór płótna które nie jest jednolite. Mimo wszystko jestem zadowolona z efektu. Płótno jest naciągnięte na drewniany stelaż i przymocowane zszywkami. Miałam jeden zasadniczy problem- jak go powiesić. Nie było żadnego zaczepu do powieszenia i już miałam wbijać dwa gwoździe i wieszać na stelażu gdy sprawdziłam ofertę marketu na B. W ofercie mają aktualnie zawieszki i rzepy firmy na C do bezszkodowego wieszania różnych ozdób czy obrazów właśnie. Kupiłam dwa zestawy rzepów (zestaw ma 3 rzepy, ja użyłam czterech) do obrazów. Nadmiar płótna za zszywkami trochę odstawał więc dodatkowo przykleiłam klejem na gorąco- musiałam przykleić rzepy i nie byłam pewna czy będą się dobrze trzymać. Po tych zabiegach z lekkimi obawami zawiesiłam obraz i trzyma się solidnie. Uwielbiam go, fajnie rozjaśnia ciemny fiolet na mojej ścianie i w końcu zagospodarowałam pustą ścianę. Nie chciałam tandetnego obrazu a prawdziwe sporo kosztują. Dostałam produkt który coś dla mnie znaczy, zdjęcie jest moje własne a do tego przedstawia coś co lubię- jest to świetna możliwość gdy szuka się ozdób do domu a jest się wybrednym.







Opinia.

Jestem zachwycona produktem od firmy Saal, spełnia moje oczekiwania w 100%. Zdjęcie zostało świetnie oddane na trudnym podłożu, wszystko jest wyraźne a kolory zgodne z rzeczywistością. Płótno zostało bardzo dobrze naciągnięte na ramę i kliny okazały się zbędne choć to plus, że je dołączyli. Całość została bardzo dobrze zapakowana i przekazana do mnie w krótkim czasie. Szczerze polecam produkt jak i firmę Saal-digital, której bardzo dziękuję za możliwość wzięcia udziału w teście.

Mam nadzieję że kolejny produkt Wam się spodoba i może same zdecydujecie się któryś przetestować lub kupić. Pozdrawiam Was serdecznie ;*

2 komentarze:

  1. Fajny pomysł na niebanalną ozdobę. Kolorystyka zdjęcia faktycznie świetnie współgra z fioletem ściany.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super obraz, dobrze wiedzieć, że warto wydać na coś takiego pieniążki.

    OdpowiedzUsuń

Witaj. Dziękuję, że zajrzałaś/eś na mojego bloga i chcesz zostawić komentarz pod moją pracą. Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna i zachęca do dalszej pracy, poprawy i doskonalenia swoich umiejętności. Pozdrawiam serdecznie :*